7. kolo KSV

25.01.2022

Tentokrát jsme se podívali do sousedního Nekoři nejbližšího klubu do Mistrovic. V Mistrovicích hráli dvě domácí družstva Mistrovice B proti Nekoři a Mistrovice C proti Dolní Čermné. Protože jsem byl zaměstnán nelehkou hrou, neměl jsem moc přehled o ostatních partiích. Na sousední šachovnici velice brzy podepisovali 1. výhru Nekoře, kde hrál David Beneš s p. Ježkem Jaroslavem (z Nekoře) hrajícím za Mistrovice. Na páté šachovnici kontumačně zvítězil Filip Brůna. Ten si poté zahrál s p. Šilarem Josefem (z Čermné) se kterým mimo soutěž remizoval. Láďa Marek na druhé šachovnici zvítězil a Mirek Vohník remizoval na první. Já dohrával jako poslední na třetí šachovnici s Jitkou Lorencovou, která mě ve střední hře přehrávala! Nakonec jsem překvapivě vyklouzl a soupeřku zmatoval.

Výsledek Mistrovice B:Nekoř - 0,5:4,5 nám zajistil tři body do tabulky a protože se pomalu blížíme ke konci krajské soutěže 2021-22 začínají mít výsledky v tabulce větší váhu. Nekoř touto výhrou a lepším skórem přeskočila dva Kunvaldské týmy a ocitla se na 4. místě.

TJ Sokol Nekoř 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky