9. kolo KSS

01.03.2020

V neděli jsme jeli do Jablonného pro body! Bohužel se nám to ale vymklo.

Kecám! 😊 V tomto kole jsme očekávali i horší výsledek. Takže nás vítězství Jablonného 4:1 nezaskočilo.

Vyjádření hráčů:

Mirek na jedničce "přehlédl jsem". Čaroděj Láďa na dvojce "po dlouhééééém přelévání vln ze strany na stranu jsem zvítězil". Petr na trojce "hned na začátku jsem si sáhl na střelce a tím ztratil". Já na čtyřce "před obětováním věže jsem dlouho přemýšlel, pak jsem se dostal do pozice-někde je tam mat (ten jsem bohužel nenašel a byl tam!). Potom už chyběl čas." A David na pětce neměl slov.

9.kolo KSS- Nekoř v Jablonném

Zveřejnil(a) Sokol Nekoř dne Úterý 3. března 2020


TJ Sokol Nekoř 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky