Konec sezony aneb zvládli jsme to.

14.06.2020

Právě jsme dohráli první ročník .... CÍL SPLNĚN!!! :)

V Nekoři jsme hostili Mistrovické hráče, s nimi jsme na nekořském stadióně vytvořili velmi přátelskou atmosféru. Sice jsme nezvítězili, ale opět jsme ukázali, že dokážeme držet krok s i s nejlepšími týmy v soutěži. Svou hru bych raději nehodnotil. V začátku střední hry jsem snad zbrklou hrou přišel kvůli číhajícímu střelci o věž (kvalitu). O střelci jsem věděl ale...?? Dřevíčko je dřevíčko. Skočil jsem po nastraženém pěšci. Pak bylo potřeba to dohnat. Jak? Kůň musí být proti věži aktivní. A tak hopsal a hopsal až ztrátu dohnal. Tu chvíli jsem využil vyrovnaného stavu a nabídl remízu. Soupeř remízu přijal, i když si do další hry věřil (jenomže času moc nezbývalo a do časové kontroly daleko??). 

V Lanškrouně byla atmosféra o poznání napjatější. Souboj týmů ze spodní polovičky tabulky, zvítězil domácí Lanškroun 3,5 ku 1,5. Body pro Nekoř opět získávají ostřílení šachisté. Petr Langr a Broněk Špinler. Zahlédl jsem pouze Petrovu koncovku, kterou zvládl na výbornou. Jen tak dál Petře. 😉 A já? Krásného postavení jsem hold nedovedl využít. Škoda. Už teď se těším na příště, až podobné postavení využiji. 

Na tréninku 7.6. 2020 jsme se dohodli na přihlášení do příštího ročníku krajské soutěže, konání letního šachového turnaje, vedení kroužku na ZŠ, šachových disciplínách na dětském dni a Cestě za pohádkou, o neúčasti na konferenci a losování PDŠS a o podání žádosti na podporu šachovým kroužkům.

Tímto jsme splnili náš cíl. Stanovuji tedy cíl nový: Porazit ve druhé sezoně alespoň jeden tým. 

TJ Sokol Nekoř 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky